چند ماهی بود که با سایت فروش موبایل عمده آشنا شده بودم و دقیق یادم نیست از کجا، ولی قیمتهاش که خیلی پایین بود برام وسوسه کننده بود و فکرشو هم نمیکردم که کلکی توی کار باشه چون سایت هر روز به روز میشه و اسم و آدرس و تلفن هم داره و بعد از چند ماه هم اگه مشکلی داشت باید بسته میشد.
حدودا دو هفته پیش حمید، یکی از دوستام که خیلی با هم صمیمی هستیم تماس گرفت و با پولی که میدونم با چه زحمتی به دست آورده میخواست یک گوشی معمولی در هفتصد هزار تومان بخره و خواست که باهاش برم علاالدین تا خرید کنه ولی چون نمیرسیدم، پیشنهاد دادم که از سایت عمده خرید کنه ولی تمایلی نشون نداد و چند روزی گذشت.تماس گرفتم و حمید گفت همون یکم پس اندازشو واسه یک کار خیر به کسی قرض داده و تا یکی دو هفته دیگه نمیتونه گوشی بخره و من همچنان معتقد بودم از سایت عمده خرید کنه.
امشب خودم هم قصد خرید گوشی داشتم و توی اینترنت یکم تحقیق کردم و متوجه شدم مسئولین این سایت (www.omdeh.net)  ابتدا خرید ها را با تاخیر خیلی زیاد و با کلی دروغ ارسال میکردن و اخیرا هم پول های زیادی را گرفتن و نه گوشی ارسال میکنن و نه پولها را پس میدن. 
خلاصه وقتی کاری را نمیتونیم انجام بدیم و یا چیزی را نمیدونیم،پاسخ نه، نمیدونم یا نمیتونم یک کلمه است . واقعا خدا را که شرمنده دوستم نشدم .