۲ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

دغدغه ها

در عرض تنها یک هفته، اتفاقات مهم  ( یا شاید از نظر برخی مهم ) بسیاری افتاد، متاسفانه اولین اونها خبر تصادف و مرگ پل واکر ( بازیگر محبوب سری فیلم های تند و سریع)، بعد خبر دستگیری امیر تتلو ( خواننده) ! دیروز خبر فوت دکتر کاظم معتمد نژاد ( پدر علم ارتباطات ) ، امروز صبح خبر فوت نلسون ماندلا ( که نیازی به معرفی نداره ) و امشب هم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل و مشخص شدن هم گروه های ایران! 

اما این وسط برایم دغدغه آدم ها جالب بود، اکثر دانشجویان علوم ارتباطات با گذاشتن پستی روی صفحه فیس بوکشون، ناراحتی خودشون را از در گذشت استادشون ابراز کردن کردن! 

یک سری از دوستان هم با گذاشتن با گذاشتن پستی از دستگیری امیر تتلو ناراحت بودن!

نیمی از مردم دنیا هم از درگذشت نلسون ماندلای 95 ساله داغدار شدندو برای مردم آفریقای جنوبی پیام تسلیت فرستادند.

اکثر ورزش دوستان هم از هم گروه شدن ایران با آرژانتین و نیجریه و بوسنی خوشحال بودن! و اسم مسی و هاشم بیگ زاده بر سر زبان ها افتاد! 

و برخی هم مثل من تنها از درگذشت پل واکر ناراحت شدند! شاید بخاطر خاطرات خوبی که از اولین بازی های او دارم و چهره جذابش!

و از اونا ناراحت نشدم چون نه به امیر تتلو و صدا و ظاهرش علاقه ای دارم ، نه تا به حال اسم پدر علم ارتباطات را شنیده بودم، نه نلسون ماندلا قهرمانم بود.تیم ملی هم که تنها به لطف تیزهوشی و خوش شانسی قوچان نژاد تا به اینجا رسیده و امیدوارم وضعیت بهتری پیدا کند! هرچند بعید میدونم ! 

بیکاری

دیروز بالاخره توافقاتی در نشست های 5+1 در ژنو صورت گرفت و بالاخره آقای محمد جواد طریف(وزیر امور خارجه فعلی) و خانم کاترین اشتون(نماینده ی عالی اتحادیه ی اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی) بعد از مدت ها مذاکرات بی حاصل سعید جلیلی در دولت قبل بر سر منافع هسته ای ایران و تحریم ها، به موفقیت هایی دست یافتند. این روزها هم مثل روزهای اول بعد از انتخابات 24 خرداد که تیم ملی فوتبال ایران  هم به جام جهانی صعود کرد، مردم همچنان شاد هستند. دو روز قبل والیبال ایران بین 6 کشور مطرح جهان قرار گرفت و با شکست آمریکا و ژاپن و ایتالیا، 4ام شد.فوتبال ساحلی هم قهرمان جهان شد و همه ی این ها باعث شد تا مردم حتی برای ساعاتی دوباره خوشحال باشن. اما ارزان شدن ماشین و طلا و دلار و ... تغییری در قیمت اجناس حاصل نکرد و همچنان شیر 250 تومانی 4سال قبل را 1250 تومان میخریم! جوان ها همچنان با بیکاری درگیر هستند و عده ای هم تن به بیگاری می دهند! 3 ماهه که به امید! کار بهتر از جای قبلی اومدم بیرون ولی هنوز بیکارم ! امیدوارم این توفقات از سر بیکاری سران صورت نگرفته باشه و کمکی هم در حل معضل بیکاری ما جوان ها بشه! 

خوش اومدین
گاه نگاری یا کرونولوژی علمی برای اختصاص رخدادها در تاریخ‌های دقیق وقوع آنهاست.
به عبارتی منظم کردن و چینش وقایع از ابتدا به انتها یا برعکس.
اما گاه نگاری من نه علمی است نه چینش خاصی دارد و فقط گاهی می نگارم!
آرشیو مطالب
پیام‌های‌ کوتاه