۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

دارک

بعد از مدت ها که هیچ سریالی را دنبال نمیکردم، ماه پیش سریال پیکی بلایندرز یا نقابداران را شروع کردم و بعد از یک فصل چون شخصیت اصلی داستان یعنی کیلیان مورفی توی ذهنم هیچ وقت در حد و اندازه ی برایان کرانستون در برکینگ بد یا حتی ونتور میلر در فرار از زندان نبود بیخیال دیدن فصل های بعدی شدم و به پیشنهاد دوستان و تعریف هایی که شنیده بودم سریال آلمانی دارک محصول نت فلیکس را شروع کردم! 

سریال خیلی خوب شروع میشه و فصل اول هم خوب پیش میره اما از فصل دوم و یک جاهایی از فصل سوم پیش خودت میگی این همه پیچیدگی برای چی؟ هدف از دیدن یک سریال چیه؟ سرگرمی؟ درگیر شدن ذهن؟ القای افکار؟ فکر کردن به مسائل پیچیده و روابط عاطفی و اجتماعی و...؟ برای دیدن این سریال اول باید بدونید چه هدفی دنبال میکنید! اگه هدفتون فقط سرگرمی و لذت بردن از هیجان هست واقعا شاید این سریال اون چیزی نباشه که دنبالش میگردین و مثل من در پایان از این هزارتو خسته بشین و دیگه فقط برای رسیدن به انتهای داستان سریال را ادامه بدین. 

نمیخوام بگم سریال خوبی نیست یا نبینید و... نه باید ببینید و خودتون به نتیجه برسید. 

شاید شبیه کارهای کریستوفر نولان, inception  و interstellar باشه اما ماجرای نهایت دو ساعته با یک ضرب آهنگ جذاب و هیجانی کجا و سه فصل سریال کجا! 

قاب دلخواه خانه من

 

شاید این عکس برای خیلی ها بی معنی با‌شه یا در مقایسه با انتخاب سایر دوستان هیچ نوع جلوه بصری نداشته باشه اما برای من وقتی خسته از سرکار برمیگردم یک دنیا آرامش و دلگرمیه وقتی که میبینم پدر و مادرم خونه هستن؛ معنی این را کسایی میدونن که گاهی پدر، مادر و خانواده شون را گاهی تا یک سال نمیبینن. البته این عکس برای من زمانی جذابتر میشه که کفش های ناشناسی هم که کنار این کفش ها قرار میگیرن و میدونی که یک مهمون جدید و یک دورهمی خوب درپیش داری! :) معنی این را هم کسانی بهتر میدونن که توی یک شهر غریب باشن! 

ممنون از دوستای عزیزی که من را به این چالش دعوت کردن، پری، تسنیم و تیم بلاگردون بابت این ایده خوبشون. 

خوش اومدین
گاه نگاری یا کرونولوژی علمی برای اختصاص رخدادها در تاریخ‌های دقیق وقوع آنهاست.
به عبارتی منظم کردن و چینش وقایع از ابتدا به انتها یا برعکس.
اما گاه نگاری من نه علمی است نه چینش خاصی دارد و فقط گاهی می نگارم!
آرشیو مطالب
پیام‌های‌ کوتاه