۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نبوغ و تونل مه پاش

امروز دیدم که بچه های شیفت روز تونل مه پاش نازنینم را چطور با نبوغشون نابود کردن! سنسوری که نصب کرده بودم را چون تایمش قابل تنظیم نبود باز کرده بودن و بجاش یک کلید تک پل گذاشته بودن! هرکس که میخواست برای ورود به مجموعه از ضدعفونی استفاده کنه یکبار کلید تک پل را میزد و بعد منتظر می موند! نکته اش این بود نفر بعد دوباره دستش را میگذاره روی همون کلید و جای دست نفر قبلی! یعنی کل فلسفه ضدعفونی زیر سوال رفت.

دقت کردین با لپ تاپ نوشتن اونم سرصبح چه حس خاصی به آدم میده؟ حس میکنی داری برای نیویورک تایمز می نویسی! یا مثلا ویکتور هوگو هستی داری قسمت آخر بینوایان را می نویسی.

میدونستین رب گوجه درست کردن چه فرآیند پیچیده ای داره؟ من هم نمیدونستم الان که دو روزه دارم بخورِ گوجه فرنگی میدم متوجه شدم.

رد پا از رضا صادقی عزیز

 

 

روزهای خالی

این روزها خالی اند، خالیِ خالی! سریال فرندز را ندیده ام حتی یک قسمت! اما نقش چندلر را میشناسم، امروز وقتی او را دیدم که چقدر پیر شده غصه ام گرفت، او هم در دام افسردگی و اعتیاد گرفتار شده، به راستی چیست این در جدید؟ 

سرشب استوری دخترخاله ام را دیدم که برای حاجتی التماس دعا داشت و من هم پیام دادم و گوشه ای از ختم صلوات و قرآن همراهی کردم و تازه فهمیدم که چقدر توی سیاهی گم شدیم، اونجا که برای خوندن سوره حمد از قرآن همراهم کمک گرفتم!

برعکس همیشه نمیخوام به نتیجه خاصی برسم چون خودم هم به جایی نرسیدم هنوز و حس میکنم داریم توی باتلاق توی لجن دست و پا میزنیم. 

--------------------------------------------------------------------------------------

خوشحال نیستم اما بالاخره آمریکایی ها و اروپایی ها هم از خشم بی عدالتی در امان نماندند. امیدوارم روزی بیاد که نه ظالمی باشه و نه مظلومی... 

خوش اومدین
گاه نگاری یا کرونولوژی علمی برای اختصاص رخدادها در تاریخ‌های دقیق وقوع آنهاست.
به عبارتی منظم کردن و چینش وقایع از ابتدا به انتها یا برعکس.
اما گاه نگاری من نه علمی است نه چینش خاصی دارد و فقط گاهی می نگارم!
آرشیو مطالب
پیام‌های‌ کوتاه