سه روز قبل یک LED از ده شیخ (روستایی در استان فارس) سفارش دادم که تقریبا 600 تومان از نمایندگی تهران ارزونتر میفتاد! قرار شد که ارسال کنن به شیراز و دوستم عصر از اونجا تحویل بگیره و بفرسته تهران. پول را واریز کردم و ماجرا آغاز شد.

شب فروشنده تماس گرفت و گفت ارسال کردم صبح برید ترمینال شیراز تحویل بگیرید! مشکل این بود که دوستم صبح ها سرکاره، برای همین به یکی دیگه از دوستها تماس گرفتم و ایشون زحمت تحویل و ارسال را کشید ( ماجرای چانه بر سر کرایه تا شیراز بماند ). صبح دوستم تماس گرفت و گفت تا تهران 100 تومان میگیرن! گفتم دو تا صندلی VIP و ناهار هم بهش بدن اینقدر نمیشه، میخوان چیکارش کنن و... بنده خدا گشت یک نفر دیگه پیدا کرد که قرار شد با 30 تومان بیاره و ساعت 8 شب برم ترمینال جنوب تحویل بگیرم! خلاصه گذشت و روز بعد رفتم ترمینال که بار را تحویل بگیرم! راننده دبه کرده بود که شاگردم اشتباه کرده و کرایه میشه 80 تومان و اگر نمیخوای برمیگردونم شیراز! من هم چون برگه خرید دستم نبود و جنس یکجوری قاچاق و بی صاحب بود! و هم اینکه روم نمیشد دوباره به دوستام زنگ بزنم و از همه مهم تر بی در وپیکر بودن ترمینال و ... سعی کردم خونسرد باشم و بعد از کلی بحث و چونه 60 تومان بهش دادم و بار را تحویل گرفتم ( باز هم بماند که هیچکدام از خودپردازهای ترمینال پول نداشت و چجوری پولشو دادم...) 

تا اینجا مجبور بودم و کوتاه اومدم ولی خیلی بابت پول زوری که داده بودم عصبانی بودم. از جلوی ترمینال بی رحمی شروع شد. راننده های کمین کرده برای مسافر شهرستانی ولی از بده روزگار خورده بودن به پستِ من! هرچقدر چانه زدن با بار 15 تومان بیشتر قبول نکردم و بعد راننده بیچار را تا دم در پارکینگ بردم .

امروز هم یک لباسشویی فرستاده بودن که کل کرایه اش تا دم در خانه میشد 105 تومان، ساعت دو و نیم ظهر بود که جوانی تماس گرفت و گفت یک ساعته من دنبال آدرستون میگردم و گوشیتون آنتن نمیده ( راست میگفت بنده خدا خونه جدیده مشکل آنتن داره ایرانسل به همراه اول نمیگیره) گفتم مشکل از خطتونه، همراه اول بخرید. دوباره این بنده خدا هم تقاص پس داد ولی نه تا درِ پارکینگ، تا تویِ پارکینگ و در آسانسور! بعد 110 تومان دادم ولی بهونه کرد که پول خورد ندارم و کلی هم معطل شدم و... اما خبر نداشت که تا دیروز هم اگر اومده بود بی گفت 110 بهش میدادم ولی امروز دیگه فرق داره. لازمه که بگم دقیق همون 105 تومان را بهش دادم؟